svar från frågestunden :)

hur blev du, johanna och linda så bra kompisar? :)
Jag vet faktiskt inte riktigt, det hände en massa saker som förde oss närmare varandra, sen har vi ju jättekul tillsammans. Men det var genom konfirmationen som vi träffades, eftersom vi gick i samma grupp :) Då började väl vi snacka och så sen så blev vi kompisar, sen nu på jullovet har vi kommit varandra nära och det är kul.

om du fick välja vilken person som helst som du skulle se ut som, vem skulle de va? och varför? :)
Jag tror jag skulle välja Megan Fox, eftersom hon är så himla fin. Liksom vem skulle inte vilja se ut som henne? ;)

hej, din blogg är jätte bra :)
har du något husdjur?
vad heter dina föräldrar?
är du oskuld?
kram! :)
Hej, tack så mycket! :) Ja det har jag, jag har en katt som heter Ymer som är 4 år tror jag. Mina föräldrar heter Carina och Lennart. Och nej, jag är inte oskuld, kramkram! :)


vilken linje ska du gå på gymnasiet? och vad vill du bli när du blir stor? :)
Jag funderar på att gå Sam beteende vetenskap på Falu Fri, för jag gillar att jobba med människor och är ganska bra på det också :) När jag blir stor så vill jag nog bli psykolog, eller kurator, eller nånting liknande :)

vad ska du göra när du fyller 16? har du nått planerat? :)
Jag har faktiskt ingenting planerat på min födelsedag eftersom jag fyller år på en torsdag det här året, men jag börjar ana att mina kompisar ska fixa nån överraskning för mig, vi får väl se ;) annars så bli det väl att umgås lite med familj och släkt, och sina kompisar :D

vem/vilka står dej närmast? berätta lite om den/dom :)
Det är ganska olika, det beror på...dom jag är med mest är nog johanna och linda, men jag står också väldigt nära elin hammarbäck.

hur känns det att du snart fyller 16? vad önskar du dig?
ÄLSKAR DIN BLOGG! fortsätt som du gör ..du kanske blir känd ;)
jodå, det känns jättebra! Jag önskar mig ett par blåa linser, en stor väska med mera :)

vad är det dummmaste du gjort mot en kompis,som du ångrar.
Oj, vilken svår fråga, jag kan faktiskt inte komma på någonting jätte taskigt som jag har gjort mot nån, visst alla gör sina misstag,  men jag kan inte komma på någonting...

vad gör du om tio år?
Om 10 år så är jag en superbra psykolog som tjänar sjukt mycket pengar ;)

beskriv din vänskap med elin hammarbäck :)
Min vänskap med elin är oändlig, den kommer aldrig ta slut. Jag och elin har kännt varandra sen vi började gå, och även fast vi inte är så jätteofta så vet vi ändå vart vi har varandra. Vi vet att vi alltid kommer finnas där för varandra. Men när det är skola så träffas vi varje dag eftersom vi går i samma klass. Och elin är en sån vän som jag känner att jag inte kommer tappa kontakten med i gymnasiet. Hoppas du fick ett bra svar :)

gjorde det ont att ta piercing i läppen? :)
Sådär, det gjorde ondare i läppen än i tungan, men det berodde också kanske på att jag är haft i läppen förut och då vart den infekterad, så då blev det ett ärr, och då när man ska ta ett nytt på samma ställe så gör det kanske ont ;) fast det kan ju hända att jag är den enda som tycker så :)


Hoppas alla ni fick svar på era frågor, jag har iaf försökt svara så bra som möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0