gissa vad jag har gjort? :O

Asså jag kan inte fatta det själv, ni kommer inte kunna gissa vad det är för något :)
ni får se imorgon iaf :D



Dagen idag har iallafall varit rolig, har varit med Elin, hon har varit en saknad person att bara hänga med liksom, ifall ni förstår, vi har kännt varandra sen vi började gå, hoppas alla ni också har en sån vän som henne, som man verkligen kan snacka om allt med :)


Vi åkte iallafall till jennifer och såg på big momma's house 2, asså så jäkla skön film :) Rekomenderar den stark för dem som inte har sett den :)



Aja, nu så ska jag gå och lägga mig, längtar så mycket tills imorgon! :D
Ha det så bra så länge och sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0